Nya besöks- och telefontider från och med den 9 januari 2023

Snart blir det mycket lättare och effektivare för dig som hyresgäst när du vill uträtta ett ärende hos oss. För att du ska slippa onödig väntetid, kommer du från och med den 9 januari att kunna boka tid med vår personal och direkt få träffa rätt person för just ditt ärende.

Vill du prata uthyrning, beställa underhåll eller träffa oss och diskutera ett specifikt ärende, kan du boka ett möte genom att ringa vår kundtjänst.

Det innebär att vi får nya besöks- och telefontider för spontanbesök från och med den 9 januari:

TELEFONTIDER HELGFRIA VARDAGAR

  • Kundtjänst: 9–12 och 13–16
  • Uthyrning: 9–12
  • Felanmälan 9–12

BESÖKSTIDER HELGFRIA VARDAGAR

  • Besökskontoret på Håstens torg 7: 9–12
  • Första helgfria vardagen i månaden: 9–16 (lunchstängt 12–13)

Redan idag kan du utföra de flesta av dina ärenden enkelt och smidigt genom att logga in på Mina sidor med ditt Mobila Bank ID. Vi arbetar kontinuerligt med att utveckla och förbättra de digitala tjänster som efterfrågas och som underlättar för dig som hyresgäst.

Om du har frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta oss på tel. 0340-69 75 00.

Publicerad: | Senast ändrad:

Fler nyheter