Mitt internet/tv/telefoni funkar inte. Vad ska jag göra? - VarbergBostad
Mejla oss:
info@varbergsbostad.se
Frågor & svar:
Vanliga frågor till Varbergs Bostad »
Skicka brev till oss:
Varbergs Bostad, Box 83
432 22 Varberg

Mina sidor:
Felanmälan »

Besök oss:
Besöksadresser och öppettider »

Ring oss: 0340 - 69 75 00

Facebook:
Varbergs Bostad på facebook » 

Vi vill bli ännu bättre:
Tyck till om Varbergs Bostad »
  Nyhetsbrev:
Prenumerera på nyheter

Sök här:

Logga in

För att göra intresseanmälningar, felanmälan eller komma åt Mina sidor måste du vara inloggad.

Registrera dig
Glömt lösenord

Tyvärr gick det inte att logga in, vänligen kontrollera att du har angivit rätt användarnamn och lösenord.
Stäng meny

Mitt internet/tv/telefoni funkar inte. Vad ska jag göra?

Mitt internet/tv/telefoni funkar inte. Vad ska jag göra? 

Du ska själv göra en felanmälan till din tjänsteleverantör (det företag du får din faktura ifrån). Om inte de kan lösa problemet kontaktar du iTUX för vidare felsökning. Du som enbart har ”Must-Carry” TV-utbudet (SVT1, SVT2, Kunskapskanalen/Barnkanalen och TV4) gör din felanmälan till http://www.kalejdo.tv/.

Start